خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

بازگشت کارخانه جوجه‌کشی به چرخه تولید به همت بسیج مهندسین صنعت شهرستان آبیک / ۶۰ کارگر مشغول به کار شدند

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان آبیک از بازگشت کارخانه جوجه کشی در جاده قشلاق این شهرستان به چرخه تولید خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۹۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶

 

 

صدیقی صفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: با ورود کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان آبیک جهت پایش و عارضه یابی از این مجموعه تولیدی مشکل احصا و مرتفع شده است و فعالیت مجدد شرکت باعث رونق اقتصاد کلان در زمینه پرورش و تولیدات طیور خواهد شد.

وی گفت: کارخانه جوجه کشی واحد شماره ۲ شرکت طیور برکت در زمینی به مساحت ۲ هکتار از سال ۱۳۹۸ به علت آنفولانزای فوق حاد پرندگان کلیه تخم مرغ‌ها و جوجه‌های موجود در دستگاه‌ها توسط دامپزشکی شهرستان آبیک معدوم گردید.

صدیقی صفت افزود: در اوایل سال جاری با رفع موانع تولید و پشتیبانی از طریق مدیریت امور دام، دامپزشکی و نظام مهندسی استان پس از چندین مرتبه بازدید از کارخانه فوق فعالیت مجدد این کارخانه اعلام، احیا و راه اندازی شد.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان آبیک اضافه کرد: در حدود ۸۰ درصد کار‌های کارخانه فوق توسط مهندسین داخلی شرکت انجام شده وبرای احیاء این مجموعه در حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است که در آینده نزدیک شروع بکار خواهد کرد.

شایان ذکراست ظرفیت این جوجه کشی بصورت ماهانه حدود سه میلیون قطعه جوجه یکروزه تخمگذار را دارد که با بهره برداری این مجموعه در حدود ۶۰ نفر کارگر جذب ومشغول بکار می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار