مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی خبر داد

دومین دوره «مدرسه تئاتر شبستان» در تبریز برگزار می شود 

تبریز- مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی گفت: دومين دوره آموزشي "مدرسه تئاتر شبستان" ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی روزهای پایان هفته جاري در تبريز برگزار مي شود. 
کد خبر: ۹۶۲۳۶۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: شناسایی و کشف استعدادهای هنری، تربیت هنرمندان متعهد و متخصص مسجدی؛ به منظور تولید محتواهای هنری فاخر و ارزشمند از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.

وی با بیان این‌که هنر به عنوان بهترین و گویاترین زبان برای انتقال فرهنگ، اندیشه، آداب و سنن و مهم‌ترین ابزار تربیتی در عرصه باورهای دینی شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: تربیت هنرمند مسجدی که بتواند به واسطه هنر خود با اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید ارتباط برقرار کرده و در تعمیق باورها و آموزه های دینی جامعه موثر باشد؛ یکی از مهمترین کارکردها و رسالت های هنری کانون های مسجد است.

شفیعی افزود: برای نیل به این مقصود سال گذشته نخستین دوره آموزشی و جشنواره «مدرسه تئاتر شبستان» برگزار شد و در تداوم این حرکت هنری مطلوب که با استقبال عمومی جوانان و نوجوانان و درخشش گروه های هنری استان در جشنواره  همراه بود، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی برای دومین سال متوالی مجری برگزاری این دوره خواهد بود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: دومین دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» به شکل فشرده طی روزهای هشتم و نهم شهریور در رشته های بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی همراه با صدور گواهینامه معتبر برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، «حسین عالم بخش»، «مهدی لزیری»، «ابراهیم عباسعلیزاده» و «میرمیلاد مهدی زاده»به عنوان اساتید، تدریس در این دوره آموزشی را بر عهده خواهند داشت.

دومین دوره «مدرسه تئاتر شبستان» در تبریز برگزار می شود 

ارسال نظرات
آخرین اخبار