خبرهای داغ:

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه رامشیر

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه رامشیر
تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر باحضور سردارفلاحی جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج)استان خوزستان انجام شد
کد خبر: ۹۶۲۳۶۴۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

تکریم  و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامشیر با حضور سردار فلاحی جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان و مسئول بازرسی سپاه استان خوزستان ، امام جمعه شهرستان رامشیر و جمعی از مسئولین شهرستان رامشیر انجام شد.

سرهنگ پاسدارکیوان منصوری فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج رامشیر در مصاحبه با خبرنگاربسیج رامشیر گفت: من در این ۶ سالی که در شهرستان رامشیر مشغول به خدمت بودم جز خیر و خوبی ندیدم و این شهر مردمانی دارد که همیشه پای ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود و از همه این عزیزان اگر کاستی از من بوده طلب حلالیت میکنم. 
 
در ادامه مراسم سردار فلاحی جانشین سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد:سپاه کنار مردم و مردم کنار سپاه هستند ، فعالیت های که در دوران کرونا و تنش آبی و...در کارهای جهادی و خدمت بی منت کنار مردم بودند، سپاه اداره خدماتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نیست اما آن جای که باید کار شود را انجام می دهد و همیشه کنار مردم و دوشادوش سایر ادارات خدمتگزار مردم بوده و هست. 

سردارفلاحی اشاره کرد: من به نوبه خودم از زحمات ۶ ساله آقای منصوری تشکر و قدردانی میکنم و از امروز سرگرد پاسدار صابر عسکرزاده را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامشیر معرفی میکنم و ان شاالله ایشان درانجام وظایف محوله موفق باشند. 
 
درپایان سرگرد عسکرزاده اظهار داشت: بعنوان فرمانده در این ناحیه خدمتگزار مردم هستم و با تمام توان ،تلاش خواهم کرد که آرمان های نظام قوی و قوی ترشود وبرنامه های پیش رو به نحوه احسنت انجام شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار