لزوم کارآمدسازی نظام اداری در جهت خدمت به مردم

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کارآمدسازی نظام اداری در جهت خدمت به مردم باید با جدیت دنبال شود. 
کد خبر: ۹۶۲۳۶۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان که به مناسبت هفته دولت در سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات است. 
وی افزود: بسیج ظرفیت تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را دارد و هرجا احساس کردیم که شرایط سخت‌تر شده است درخشش بسیج نیز باید بیشتر شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: اگر رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند با اتکا به معنویت و ایمان بود، امروز هم باید با همین سلاح حرکت کنیم.
شوقانی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان گفت: عرصه‌ای که شما کار می‌کنید جهاد تبیین و امیدآفرینی است؛ بنابراین باید در این عرصه از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.
وی با اشاره به شاخص‌های کارمند تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: نحوه برخورد و ارتباط ما با مردم بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند مردم را نسبت به نظام و انقلاب خوشبین یا بدبین کند.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر مؤلفه‌هایی نظیر تعمیق فرهنگ مقاومت و روحیه محرومیت زدایی، استکبارستیزی،  ارائه الگوهای صحیح، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ... بیان کرد: افزایش کارآمدسازی نظام اداری در جهت خدمت به مردم باید با جدیت دنبال شود. 
سردار شوقانی اظهار کرد: بر پایه میز خدمت به منظور احصا و رفع مشکلات مردم و انجام کارهای جهادی در مناطق محروم مایه امیدآفرینی در بین مردم و همچنین موجب افزایش مشارکت و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف می شود.
وی بر توجه به موضوع جمعیت تأکید کرد و گفت: استان سمنان از جمله پیرترین استان کشور است و برای رفع این بحران باید چاره جویی شود البته در استان سمنان طرح بسیار خوبی با نام نفس (نجات فرزندان سقط جنین) اجرایی شده است و لازم است اقداماتی نظیر این طرح در دستور کار قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، در پایان این همایش از برترین های میز خدمت جهادی بسیج ادارات استان سمنان شامل ۲ مدیر ، یک فرمانده حوزه و ۲ فرمانده پایگاه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار