دیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیما + ( تصاویر )

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از رزمندگان این یگان و کارکنان ستاد توسعه و بازساری عتبات عالیات استان با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه جمعی از رزمندگان تیپ ۴۸ فتح و کارکنان عتبات عالیات استان با سید شهریار گنجی مدیرکل جدید صدا و سیما مرکز استان و معاونین ایشان دیدار و درباره اطلاع رسانی خدمات تیپ ۴۸ و عتبات عالیات در رسانه ملی تبادل نظر کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح در این دیدار انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد را به ایشان تبریک گفت و گزارشی از اقدامات تیپ 48 فتح و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان ارایه کرد.

سردار حسن حکمتیان گفت: رزمندگان خط شکن تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس و عملیات های سرنوشت ساز نقش بی بدیلی داشتند و در واقع این یگان ماحصل همه رزمندگان استان است.

وی ابراز داشت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از دوران دفاع مقدس گروه های تروریستی و تکفیری را به مرزهای کشور گسیل دادند و تیپ 48 فتح در سیستان و بلوچستان، خوزستان و شمالغرب در سخت ترین شرایط آب هوایی حفاظت از مرزهای جغرافیایی را بر عهده گرفت.

سردار حکمتیان بیان کرد:  تیپ 48 فتح تنها یگانی است که بیشترین حضور را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارد و همواره در حال آفند و پدافند است.

وی افزود: این یگان نه تنها در حوزه جنگ سخت بلکه در هر جایی که خطری متوجه جهموری اسلامی باشد حضور دارد و در حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، اتش سوزی جنگل ها و مراتع، کرونا، محرومیت زدایی و ... در کنار مردم است و بی منت به خدمات رسانی می پردازد.

فرمانده ارشد نظامی در استان ابراز داشت: امروز تیپ 48 فتح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و جزو یگان های پیشرو نیروی زمینی سپاه است.

وی در ادامه به فعالیت های  تیپ 48 فتح برای استقبال از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان گریزی زد و گفت: در برگزاری بسیای از یادواره های شهدا این یگان پای کار بوده است و در بحث آماده سازی زیرساخت ها برای نمایش فصل شیدایی که از 12 تا 26 مرداد امسال در دهکده دفاع مقدس برگزار شد 125 روز به صورت سبانه روزی فعالیت کرد.

وی افزود: 150 هنرور تیپ 48 فتح در نمایش فصل شیدایی نقش رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوارن دفاع مقدس را بازی کردند و هم اکنون نیز این یگان در حال آماده سازی زیر ساخت ها برای اجرای فاز دوم فصل شیدایی است.

خدمات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد همچنین گزارش کوتاهی از خدمات این ستاد ارایه کرد و گفت: این ستاد یادگار شهید حاج قاسم سلیمانی است و خدمات بزرگی در عتبات عالیات شکل گرفته است.

وی افزود:  با تصمیم ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخت درب صحن باب المهدی مرقد مطهر امام حسن عسکری (ع) به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.

سردار حکمتیان بیان کرد: این ستاد هم اکنون هشت هزار خام و87 موکب شناسنامه دار در استان دارد که در مناسبت های مختلف به عاشقان اهل بیت (ع) خدمات رسانی می کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد 37 موکب در کشور عراق مستقر هستند که 9 موکب در کربلا، 12 موکب در نجف، 16 موکب در طریق الکربلاست .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایانه مرزی شلمچه  یکی از پایانه های پر ازدحام کشور است به همین خاطر مواکب زیادی در این نقطه مستقر شده اند و استان ما نیز 10 موکب مستقر کرد تا به زایران اربعین حسینی خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در مسیر گچساران تا شلمچه نیز چهار موکب مستقر شدند. همچنین با توجه به اینکه شهرستان های باشت و گچساران مسیر طریق الکربلا هستند و زایران همسایگان شرقی از جمله افغانستان و پاکستان و استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد و فارس، هرمزگان از این مسیر خود را به مرز شلمچه می رسانند 17 موکب نیزاز باشت تا گچساران از زایران پذیرایی کردند.

حکمتیان ابراز داشت:  این مواکب در بحث تغذیه، اسکان ، بهداشت و درمان و کارهای فرهنگی در 2 حوزه خواهران و برادران به زایران اربعین خدمات رسانی می کنند.

آمادگی صدا و سیما برای پوشش خدمات و فعالیت های تیپ 48 فتح و ستاد عتبات عالیات

سید شهریار گنجی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به فرمانده تیپ 48 فتح و همراهان ایشان، گفت: صدا وسیما یگان فرهنگی نظام و قرارگاه تبلیغات و جهاد تبیین جمهوری اسلامی است و وظیفه داریم رسالت خود را دراین عرصه و انعکاس به جامعه به خوبی انجام دهیم.

وی ابراز داشت: در عصری که دشمن با تمام توان به میدان آمده است و بیش از 300 شبکه تلویزیونی ماهواره ای واقعیت ها را تحریف و علیه جمهوری اسلامی موج پراکنی می کند باید در مقابل جبهه زر و زور و تزویر ایستاد.

گنجی با بیان ارتباط و تعامل رسانه ملی با تیپ 48 فتح و عتبات عالیات باید بیش از پیش افزایش یابد، افزود: یک سوم شهدای استان از تیپ 48 فتح بوده که خود گویای حقیقت تاثیرگذاری این یگان در دوران دفاع مقدس است.

این مسئول ابراز داشت: صدا وسیمای استان امادگی دارد که عرصه های ماموریتی تیپ 48 فتح و عتبات عالیات استان را پوشش خبری و رسانه ای دهد.

گنجی گفت: با توجه به تعداد بالای ماموریت ها، سطح وسیع سوژه ها و محدودیت منابع صدا و سیما، امیدواریم تیپ 48 فتح ما را انجام رسالت اطلاع رسانی و تبلیغی از فعالیت های این یگان یاری کند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد افزود: شبکه دنا از بهمن ۱۴۰۱ در مجموع با بهره برگیری از ظرفیت‌های رسانه در قالب ۹ هزار و ۳۰۰ ویژه برنامه در حوزه‌های صدا، خبر، سیما و فضای مجازی به مدت ۵۸ هزار و ۹۰۰ دقیقه به این موضوع پرداخته است.

گنجی ابراز داشت: شبکه استانی دنا عزم خود را برای انعکاس دومین کنگره ملی شهدای استان به بهترین شکل ممکن جزم کرده است و به دنبال این هستیم که دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۸ و ۱۹ شهریور در یاسوج برگزار می‌شود، از طریق شبکه‌های استانی سایر نقاط کشور و همچنین چندین شبکه ملی به روی آنتن برود.

دیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیما + ( تصاویر )

دیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیمادیدار فرمانده تیپ 48 فتح با مدیرکل جدید صدا و سیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار