مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان هرمزگان :

هرکس دغدغه خدمت به مردم را دارد، بسیجی است

سرهنگ دوم پاسدار محمد حکمیان در آیین تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام (ره) و شهدا بمناسبت هفته بسیج ادارات و کارمندان در گلزار شهدای بندر عباس ،با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج گفت: هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،وی افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی، خودسازی، توکل بر خدا و با الگوی قرار دادن معصومین(ع) با پیروی از مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد علیه السلام  در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت:‌ امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش دارد، فرهنگ ولایت‌مداری و روحیه شهادت‌طلبی را از ملت ایران بگیرد در صورتی که این فرهنگ شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری باعث سربلندی کشور شده است و ما باید هر روز به شهدا به عنوان الگوی درخشان نگاه کنیم و از آن‌ها درس بگیریم.


حکمیان  افزود: هدف از برگزاری برنامه‌ها دراین  هفته ، از سوی بسیج ادارات و کارمندان  هرمزگان ، نقش آفرینی موثر بسیج در کمک به کارآمدسازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری است.

به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل و شهرستان  بندرعباس  با  نثار گل وعطرافشانی مزار شهدای بندرعباس  بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام (ره) و شهدا تجدید بیعت کردند.

 از 2 شهریور تا 8 شهریور به عنوان هفته بسیج ادارات و کارمندان نام گذاری شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار