خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس:

امروز پایگاه تزکیه و ایجاد توانمندی مسجد است/نقش پایگاه بسیج، گره زدن سه رکن مسجد ، مدرسه و خانواده است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: اگر خانواده ها در وصل کردن فرزندان به مسجد کوتاهی کنند این غفلت سبب خواهد شد تا با عدم برنامه ریزی ما برای تربیت دشمن برنامه های خود را برای انحراف آنها انجام خواهد داد
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

امروز پایگاه تزکیه و ایجاد توانمندی مسجد است/نقش پایگاه بسیج، گره زدن سه رکن مسجد ، مدرسه و خانواده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در اختتامیه طرح کلاسهای تابستانه نوجوانه های صالحین گفت: امروز که دشمن با تمام توان و امکاناتش پای کار جنگ شناختی است ، برخود وظیفه می دانیم که انرژی خود را صرف تربیت معرفتی و انقلابی فرزندانتان داشته باشیم. امروز پایگاه تزکیه و ایجاد توانمندی مسجد است.

وی افزود: خانواده ها نقش مهمی در تجهیز اعتقادی و سیاسی فرزندان برای محافظت در مقابل فشار شبهه دشمنان هستند. لذا نقش پایگاه بسیج گره زدن سه رکن مسجد ، مدرسه و خانواده است.

حسینی اظهار داشت: اجرای طرح شهید بهنام محمدی ایجاد زمینه مناسب جهت استحکام زنجیره مسجد و مدرسه و خانواده خواهد کرد تا فرزندان دانش آموز به عنوان الگوی معرفتی در مدرسه و خانواده معرفی شوند.                                                           

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: اگر خانواده ها در وصل کردن فرزندان به مسجد کوتاهی کنند این غفلت سبب خواهد شد تا با عدم برنامه ریزی ما برای تربیت دشمن برنامه های خود را برای انحراف آنها انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار