خبرهای داغ:

اختتامیه اولین سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی دروازه کربلا کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه استان از برگزاری اختتامیه سوگواره مداحی نوگلان حسینی و زینبی دروازه کربلا کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۹۵۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد گودینی اظهار کرد: هدف از برگزاری این سوگواره مداحی، آشنایی کودکان ونوجوانان با فرهنگ عاشورا و اهل بیت علیهم السلام و تعمیق معنویت و ایثار و شهادت در اذهان آنها می باشد.

وی افزود : فراخوان شرکت در سوگواره از ۲۱ تیرماه و تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری بود و به دلیل استقبال زیادمهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره استان تا ۳۱ مرداد ماه سال  جاری تمدید شد. 
 
گودینی گفت : مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان استانی در ۱۰ شهریور ماه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه استان خاطر نشان کرد: این سوگواره در ۲ حوزه نوگلان حسینی و زینبی در رده های  سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزارگردید.

گودینی افزود: رشته های سوگواره نوگلان حسینی، نوحه خوانی شعر خوانی  روضه خوانی و در بخش نوگلان زینبی در رشته های دکلمه خوانی   نوحه خوانی  روضه خوانی و شعر خوانی در قالب کلیپ ۱۰ دقیقه ای بوده است .

  رئیس سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان عنوان کرد: آثار ارسالی بعد از بررسی توسط هیئت داوران معرفی و افراد منتخب نوگلان حسینی و زینبی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

گودینی خاطر نشان کرد: بعد از معرفی منتخبین به مرحله کشوری و برگزاری مرحله داوری کشوری در آبانماه سال جاری ، از برگزیدگان نوگلان حسینی و زینبی در سطح کشور توسط سازمان بسیج مداحان کشور در دیماه تجلیل خواهد شد.

گفتنی است این سوگواره به همت و مشارکت سازمان بسیج مداحان وهیئات های مذهبی کشور و سایر استان ها برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار