بازدید رییس بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور از آموزشگاه مداحی امام حسین (ع) شهرستان بهشهر

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور گفت: کسی که آینده قرار است به‌عنوان یک مداح در جامعه ایفای نقش کند، باید همچون همه آنانی که در حال حاضر در جامعه مداح، روشنگری می‌کنند، کلاس‌های مداحی را سپری کند.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۱۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حاج مصطفی خورسندی مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در جمع نوگلان حسینی آموزشگاه مداحی امام حسین (ع) بهشهر عنوان کرد:پیر غلامانی داریم علی رغم اینکه معروف و نامی هستند اما زیر نظر اساتید در کلاس های درس شرکت می کنند.

وی با اعلام رضایت از کلاس های آموزشی آموزشگاه امام حسین (ع)بهشهر افزود: کلاس ها و آموزشگاه های مداحی نوگلان ،باید تقویت شوند تا آیندگان از وجود چنین افراد تحصیل کرده بهرمند گردند و شرط موفقیت در مداحی اولا خوندن نماز اول وقت و ثانیا احترام به پدر و مادر است ، مداحی فقط به زبان و بیان نیست یک مداح باید در عمل هم کارهای شایسته انجام دهد تا جوانان از آنها الگو برداری کنند .

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور که به همراه کربلایی بلال زاهدی مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی مازندران جهت بازدید از اردوگاه کشوری شهید هاشمی نژاد عباس آباد بهشهر به این شهرستان سفر کرد اظهار داشت: قرار است یک دوره ۳ روزه فشرده کلاس مداحی در اردوگاه کشوری شهید هاشمی نژاد برای مداح هان کل کشور بر گزار شود تا همگان از این کلاس ها و اساتید برتر بهره مند شوند . 

لازم به ذکر آموزشگاه مداحی امام حسین (ع) شهرستان بهشهر تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با مدیریت کربلایی سیداحسان ساداتی سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید و هم اکنون با دارا بودن بالغ بر ۱۲۰ هنرجو در رده های مختلف سنی برادران و خواهران مشغول فعالیت می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار