فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛

شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند، گفت: استان ایلام و مرز مهران به برکت خون شهدا امروز قدمگاه زوار اباعبدالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۲۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،سردار "سید صادق حسینی" در دیدار با استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی، اظهار کرد: امروز هر چه داریم از شهداست، شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند و دولت‌مردان نیز به فضل الهی در همین مسیر حرکت می‌کنند.

  وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام عنوان کرد: در اربعین شاهد زحمات استاندار، پیگیری‌های مجدانه، نظارت میدانی، حضور در جلسات و کنترل امور از نزدیک بودیم که در نتیجه آن، اربعین به بهترین وجه ممکن برگزار و زائران به سلامت در مرز مهران تردد کردند. 

سردار حسینی تأکید کرد: مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد و هماهنگی‌های ۲ استان مرزی واسط و ایلام، کار کوچکی نبود که خدا را شکر استان ما بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد. 

استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سپاه استان با همه ظرفیت پای‌کار کنگره بزرگ اربعین‌حسینی بود، اظهار کرد: در این راستا سپاه در هم‌افزایی با سایر نقش‌آفرینان در بخش‌های مختلف آب‌رسانی، جابجایی و توزیع یخ، پخت و توزیع غذا، کارهای فرهنگی و تبلیغاتی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کرد که جای قدردانی دارد.

شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند

  فرمانده سپاه ایلام: شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند

  حسن بهرام نیا افزود: خدا را شاکریم امسال اربعینی رقم خورد که بنا به اظهارات مردم، کسی ناراضی از مرز مهران تردد نکرد و همه این‌ها گویای عزت و سربلندی نظام است که به اربعین به عنوان پدیده‌ای تمدن‌ساز می‌نگرد و اعتقاد داریم مسئله ظهور از مسیر اربعین محقق خواهد شد. 

استاندار ایلام در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شهدای دولت و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: پایگاه مردمی نظام و انقلاب اسلامی به خاطر اتصال نظام به ریشه‌های عاشوراست. 

وی ادامه داد: پیوند مردم ما و نظام اسلامی با مفاهیم عاشورایی، انقلاب ما را امروزه به یک شجره طیبه تبدیل کرده که تناوری و اقتدار آن، نتیجه مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و حرم و امنیت بوده است. 

بهرام نیا در ادامه اظهار داشت: باید با روحیه جهادی، فکر و عمل و اقدامات شهدای دولت را نصب‌العین قرار دهیم چرا که اینان قطب‌نمایی هستند که جهت درست را به ما نشان می‌دهند و این راه از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد. 

شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند

فرمانده سپاه ایلام: شهدا نقشه راه را برای همه مشخص کرده‌اند 

وی افزود: باید با مردم صادق باشیم و ارتباط بیشتری با جامعه بگیریم، فاصله‌ها را کم کنیم و با کارکرد جهادی برای حل مشکلات کشور و مردم شب از روز نشناسیم و ان‌شاءالله دولت چهاردهم نیز با نصب‌العین قرار دادن قوانین بالادستی، هم‌فکری و هم‌افزایی مجموعه استان اعم از شورای تامین، شورای برنامه‌ریزی و مجموعه مدیران، همین مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به همراه جمعی از همکاران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با "حسن بهرام‌نیا" استاندار ایلام دیدار کرد.  در این دیدار، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اهدای لوح تقدیر، از مجموعه تلاش ها و زحمات استاندار ایلام در امر خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار