خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد کاووس:

دولت وفاق ملی قادر به گره‌گشایی از مشکلات مردم است

حجت‌الاسلام ترابی گفت: با شروع به کار رسمی دولت چهاردهم، هر قوه بویژه مجلس شورای اسلامی هم باید به وظایف قانونی خود در قبال دولت و وزیران عمل کند.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۳۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

دولت وفاق ملی قادر به گره‌گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد کاووس در نماز جمعه امروز گنبدکاووس افزود: دولت وفاق ملی به معنی استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروهای شایسته داخلی با رعایت خطوط قرمز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید در انتخاب مدیران به شایستگی، جوانی، تخصص، تعهد و پاینبدی آنان به آرمان‌های انقلاب اهتمام ورزد تا آینده‌ای متمدنانه همراه با رشد و توسعه همه جانبه در سایه اسلام ناب محمدی (ص) برای ملت ایران محقق شود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: این شهیدان با خدمت صادقانه و خالصانه خویش، اسوه و نمادهای خدمت به مردم شدند.

وی ادامه داد: ادامه راه خدمتی این شهیدان و شهید جمهور آیت الله رئیسی و نیز عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و شاخصه‌هایی که برای مدیران برشمردند، از سوی رئیس جمهور و اعضای دولت چهاردهم، می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

وی اضافه کرد: با شروع به کار رسمی دولت چهاردهم، هر قوه بویژه مجلس شورای اسلامی هم باید به وظایف قانونی خود در قبال دولت و وزیران عمل کند و اینگونه استنباط نشود که چون وزرا رای اعتماد بالایی گرفتند مصون از نظارت هستند.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تسلیت ایام پایانی ماه صفر (سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع)، برلزوم برپایی باشکوه مراسم‌های این ایام از سوی مردم و هیات‌های مذهبی گنبدکاووس تاکید کرد.

امام جمعه گنبدکاووس به مذاکرات صلح درحال انجام غزه، عملیات اربعین حزب الله لبنان و هدف قرار دادن نفتکش آمریکایی توسط نیروهای یمنی هم اشاره کرد و گفت: عملیات اربعین گوشه‌ای از انتقام حماس از رژیم اشتغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان حماس بود و انشاالله انتقام و تنبیه سخت جمهوری اسلامی هم از این رژیم آدمکش قطعی و در پیش خواهد بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار