در هفته دولت برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه در اردل

افتتاح نمایشگاه پایگاه های اسوه در اردل
با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام نمایشگاه پایگاه های اسوه رده های بسیج شهرستان اردل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۰۸۷
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با هفته دولت،نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج محلات در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اردل با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  و نیز فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل و دیگر مسئولان افتتاح شد.

در این روز، سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام از غرفه های مختلف حوزه های مقاومت بسیج و هم چنین غرفه های محصولات اقتصاد مقاومتی،غرفه بسیج سازندگی سپاه ناحیه بازدید و از نزدیک با اقدامات انجام شده در خصوص محرومیت زدایی،کمک های مومنانه،گروه های جهادی عمرانی ... بیشتر آشنا شد.

سردار علی محمد اکبری با حضور در حسینیه مسجد ابوالفضل علیه السلام با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای خدمت،شهدای جمهور و یاد شهید رجایی و باهنر و هم چنین شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی گفت: شهید  رجایی مدت 28 روز ،رییس جمهور ایران بود اما اکنون بعد از 43 سال از شهادت ایشان،هنوز در جامعه و کل کشور در یاد و خاطره مردم باقی مانده است هم چنان که شهید آیت الله رییسی هم در قلب و فکر مردم ایران ماندگار خواهد ماند.

در پایان مراسم از کارکنان نمونه ادارات شهرستان اردل با حضور سردار محمد علی اکبری ، امام جمعه،فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، و دیگر مسئولین شهرستان تقدیر و تجلیل شد.

تجلیل از کارکنان نمونه ادارات شهرستان اردل با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر اردل برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار