وضعیت پارکینگ انتظام خلخال مطلوب نیست

دادستان عمومی وانقلاب خلخال از تعیین مهلت یک هفته‌ای برای ترخیص خودروها در پارکینگ انتظام خلخال خبر داد وگفت: وضعیت پارکینگ انتظام خلخال مطلوب و مناسب نیست.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷
وضعیت پارکینگ انتظام خلخال مطلوب نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مظفر رضایی پیش از ظهر امروز در بازدید از پارکینگ انتظام نیروی انتظامی شهر خلخال اظهار کرد: در اجرای دستورات ریاست کل دادگستری استان و معاونت دادگستری در حقوق شهروندی و در اجرای دستور العمل فرایند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسائط نقلیه از پارکینگ انتظام خلخال در خروجی شهر خلخال به سمت اسالم بازدید لازم انجام شد و طبق مشاهدات وضعیت پارکینگ انتظام خلخال مطلوب و مناسب ارزیابی نشد.
وی افزود: استانداردهای لازم در این پارکینگ رعایت نشده و این پارکینگ فاقد سایبان و دروبین مدار بسته است و نیروی انتظامی مکلف است که این موارد قانونی را رعایت و نسبت به ایجاد سایبان و نصب دروبین مداربسته اقدام کند. دادستان خلخال با اشاره به استقرار چندین ساله خودروها در این پارکینگ گفت: مهلت یک هفته‌ای برای آزادسازی این خودروها توسط صاحبان و مالکان اعلام شد و برابر دستورالعمل اگر در این مهلت مقرر افراد مراجعه کردند آزادسازی انجام و در غیر این صورت طبق قانون و اصل ۴۹ به فروش مزایده خواهد رسید و پس از کسر مبالغ قانونی، بقیه مبالغ به حساب افراد انتقال خواهد یافت.
مظفری گفت: مدارک لازم هویتی، اسناد مالکیت خودروها و موتور سیکلت‌ها و دلایل توقیف نیز برای آزادسازی لازم است و باید همراه صاحبان و مالکان باشد.گفتنی است؛ در این پارکینگ اقلامی از جمله موتورسیکلت‌ها و خودروها در زیر نور آفتاب و بدون دوربین مدار بسته در فضای باز رها شده که نیازمند اقدام سریع نیروی انتظامی برای حفظ و نگهداری سالم از اموال مردم است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار