خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین؛

طرح توسعه ۸۰ هكتاري شهرک صنعتي آراسنج

طرح توسعه ۸۰ هكتاري شهرک صنعتي آراسنج
صفاری گفت: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی بر اساس طرح سرزمین آمایش و در راستای استقبال سرمايه گذاران از شهرک های صنعتی تقاضا محور صورت می گیرد. 
کد خبر: ۹۶۲۴۱۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

 

قزوین_به گزارش بسیج، رضا صفاري در حاشيه بازديد استاندار قزوين از دو پروژه زيرساختي پست برق و تصفيه خانه فاضلاب در شهرک صنعتي آراسنج اظهار کرد: با توجه به تقاضا محور بودن و استقبال سرمایه‌ گذاران طرح توسعه شهرك صنعتي آراسنج با مساحت ۸۰ هكتار با تصويب در كارگروه امور زيربنايي و موافقت شوراي برنامه ريزي استان در دستور كار قرار گرفت كه خوشبتخانه اين مهم محقق شده است. 

 

وي با اشاره به اينكه تامین زیرساخت های مورد نیاز در شهرک و نواحي صنعتی، تسهیل در مسیر جذب سرمایه گذاران خواهد بود افزود: ساماندهی و تكميل پروژه هاي زيرساختي و امكانات زيربنايي از اولويت هاي اساسي شركت در جذب و استقرار متقاضيان سرمايه گذاري در شهرک های صنعتی مي باشد. 

 

رئيس هيئت مديره شركت شهرک هاي صنعتي استان تصريح كرد: با توسعه شهرک های صنعتی پرتقاضا، می توان سرمایه گذاری های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی و جهش تولید داخلی بود. 

 

صفاري یادآور شد: هم اكنون ۴۰۰ هكتار از اراضي شهرک ها و نواحي صنعتي عملياتي شده و آماده واگذاري به متقاضيان سرمايه گذاري مي باشد. 

مدير عامل شركت شهرک هاي صنعتي استان در پايان گفت: اراضی ۸۰ هکتاری توسعه شهرک صنعتي آراسنج بلافاصله بعد از تملک كار طراحي آن آغاز و انشاا.. در دهه مبارک فجر امسال كلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمين زده خواهد شد تا آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری گردد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار