خبرهای داغ:

سارقی با ۱۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شد

تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مغازه و منازل خالی از سکنه با ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۶۰
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدتقی سلطانی روز شنبه با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منازل خالی از سکنه در تبریز، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : پس از وصول پرونده و تجمیع اطلاعات اولیه وقوع صحنه های جرم در گام اول، کارآگاهان دریافتند سارق به صورت تکی، مبادرت به سرقت می کند که پس از اقدامات گسترده فنی - اطلاعاتی هویت اصلی متهم سابقه دار شناسایی و مسجل شد.
سلطانی اضافه کرد : با اخذ مجوز از مرجع قضایی متهم در محل اختفاء دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد و در نهایت متهم در مواجهه با دلایل و مدارک مستدل و مستند پرونده، لب به اعتراف گشوده و به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در منازل خالی از سکنه خودداری و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین های مدار بسته و حفاظ محکم درب ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار