خبرهای داغ:
دبیر سمن «سرای امید کاسیت» خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی «جهت» در لرستان

برگزاری رویداد ملی «جهت» در لرستان
دبیر سمن «سرای امید کاسیت» از برگزاری رویداد ملی «جهت» در لرستان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۱۶۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ فرید رستاخیز، دبیر سمن «سرای امید کاسیت»؛ در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت توجه به مشارکت جوانان در فعالیت‌های مختلف  اظهار داشت: امور مربوط به جوانان باید با مشارکت آنان پیش برود.

رستاخیز از برگزاری رویداد ملی «جهت» با عنوان (جوان، همت، تعالی) در لرستان خبر داد و افزود: این رویداد با هدف افزایش مشارکت جوانان فعال و کنشگر اجتماعی برای ایده‌یابی در خصوص مسائل و مشکلات مبتلابه جوانان برگزار می‌شود.

وی کمک به تصمیم‌سازی اثربخش ستاد ساماندهی امور جوانان را از دیگر اهداف برگزاری رویداد ملی «جهت» در لرستان دانست و تصریح کرد: این رویداد به همت اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و سازمان مردم‌نهاد «سرای امیدکاسیت»؛ روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۹ صبح در هتل جهانگردی میدان ۲۲ بهمن(کیو) برگزار می‌شود.

رستاخیز اضافه کرد: این رویداد کارگروه‌های چهارگانه مرتبط با حوزه جوانان جهت حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان تعیین می‌شوند.

دبیر سازمان مردم‌نهاد «سرای امید کاسیت» مصاحبه فردی با جوانان و کارگاه مسئله شناسی و بوم‌نویسی استان را از دیگر برنامه‌های رویداد ملی «جهت» در لرستان خواند و خاطر نشان کرد: این رویداد با حضور دکتر رمضانی، مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد. 

وی یاد آور شد: جوانان توانمند لرستانی جهت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد ملی به نشانی اینترنتی  Jahat-Javanan.ir  مراجعه کنند.

دبیر سازمان مردم‌نهاد «سرای امید کاسیت» در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۰۹۱۲۹۵۳۱۳۲۰ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار