خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

ساخت ۶۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان

دکتر علی محمد زنگانه گفت: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه‌های محوری بود و در استان گلستان نیز برای ۶۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، پروانه ساخت صادر شده است.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۹۶
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

ساخت ۶۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ به نقل از تسنیم؛ علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس، اظهار داشت: در هفته دولت امسال یک هزار و 913 پروژه و طرح با اعتبار 16 هزار و 903 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

استاندار گلستان گفت: یک هزار و 581  پروژه عمرانی با هشت هزار و 594 میلیارد تومان و 127 طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و 14 میلیارد تومان در این هفته افتتاح و همچنین عملیات اجرایی 202 پروژه عمرانی با اعتبار چهار هزار و 176 میلیارد تومان و سه طرح اقتصادی و اشتغالزایی با 118 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیز شروع شد.

وی افزود: طرح‌های پیشرفت و آبادانی و توسعه استان با همراهی و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با قوت در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم تا قدمی برای توسعه  و رفع مشکلات استان برداریم.

زنگانه با اشاره افتتاح متمرکز پروژه‌های بنیادمسکن بیان داشت: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن، یکی از برنامه‌های محوری بود و در استان گلستان نیز برای 62 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی، پروانه ساخت صادر شده است. در حوزه روستایی پروانه 20 هزار واحد مسکونی صادر و 17 هزار واحد نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی گفت: همچنین از این تعداد بیش از 10 هزار واحد مسکونی به مرحله سفت‌کاری رسیده و در دولت سیزدهم 5 هزار واحد مسکونی نیز تحویل روستاییان شده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز همچنین 177 طرح هادی در استان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید که 21 طرح در روستاهای شهرستان گنبدکاووس بوده است. همچنین نوسازی 2 هزار و 700 واحد مسکونی نیز در روستاهای این شهرستان شروع شده که امروز 318‌اُمین واحد مسکونی که از دهه فجر پارسال تاکنون نوسازی شده است به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار