در شهر پردنجان برگزار شد؛

خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست

خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست
کافه شهدا و یاد بود سبک بالان عاشق،شهید والا مقام فتح الله پیشینیان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)،با حضور بانوان بسیجی در گلزار مطهر شهدا شهر پردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه امام خمینی (ره)پردنجان در آستانه سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام بیان کرد:سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند، سلام بر شهدا، شهدا با جانفشانی خود مقابل ظلم ایستادگی کردند و میهن را با فدا کردن جان خود حفظ کردند

وی، اظهار کرد:شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان هماره بیداری. شهیدان، پیامبران حماسه انسان اند که ما را مسئولیتی بزرگ دادند که در لحظه لحظه زندگی مان جاری است،شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان ارواحنافداه در حفظ اسلام کشته شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد، شهادت عبارت است از نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره)در پایان بیان کرد:شهادت به خون و تیر و ترکش نیست، آن روز که خدا را با همه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم، شهید شده ایم. شهادت ارثی است که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار