خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

پدافند هوایی نماد ایستادگی در دفاع از آسمان کشور است

همدان-استاندار همدان گفت: پدافند هوایی با دفع هزاران حمله هوایی دشمن بعثی، به نمادی از ایستادگی و مقاومت تبدیل شد و امروز نیز با قدرت، از حریم هوایی میهن اسلامی حفاظت می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۱۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
پدافند هوایی نماد ایستادگی در دفاع از آسمان کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم گرامیداشت روز نیروی پدافند هوایی در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، اظهار کرد: پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های دفاع مقدس، با شجاعت و ایثار نقش بی‌بدیلی در دفاع از آسمان کشور ایفا کرد.

وی افزود: این نیرو با دفع هزاران حمله هوایی دشمن بعثی، به نمادی از ایستادگی و مقاومت تبدیل شد و امروز نیز با قدرت، از حریم هوایی میهن اسلامی حفاظت می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بحران‌ها و چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم که دفاع مقدس مهم‌ترین آنها بود، گفت: نیروهای مختلف از جمله ارتش، سپاه و بسیج در این دوران در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و از حریم کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای پدافند غرب کشور که در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۵ هزار تعرض دشمن را دفع و در عملیات‌های مهمی همچون مرصاد، این نیروها نقش کلیدی ایفا کردند را گرامی می‌داریم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امروز نیز ضرورت تقویت دفاع همه‌جانبه در ابعاد مختلف همچنان پابرجا است، عنوان کرد: باید بر اساس فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، نیروهای مسلح، پدافند و سامانه‌های موشکی و پهپادی خود را تقویت کنیم تا از اسلام و کشور با قدرت دفاع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار