خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

جشنواره خیرین مدرسه ساز فرصتی برای شناسایی خیرین

تبریز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره های شهرستانی خیرین مدرسه ساز در استان را خبر داد و این جشنواره هارا فرصتی برای جذب و شناسایی خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۴۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در جلسه شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان ضمن اشاره به برگزاری پیش جشنواره های خیری در شهرستان ها، افزود: تاکنون ۶ منطقه میانه،  مراغه، بناب، ملکان، مرند و سراب از جمله مناطقی هستند که برای برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اعلام آمادگی نموده اند که برگزاری جشنواره کاملا با سلیقه خودشان خواهند بود و لذا اولین استانی هستیم که جشنواره شهرستانی خیرین را برگزار خواهیم نمود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ها، قدردانی و تکریم زحمات خیرین و جذب تعهدات خیری در شهرستان ها می باشد که ماحصل آن تامین آینده دانش آموزان جمهوری اسلامی و ارتقا نظام تعلیم و تربیت است.

فرهودی اضافه کرد: ما در اداره کل نوسازی مدارس استان به نیرو و انرژی بانوان در امور اجتماعی و فرهنگی و علی الخصوص در امر مقدس مدرسه سازی اعتقاد داریم و باید ارتباط بین اعضای شورای بانوان با مجامع خیرین مدرسه ساز همان شهرستان بیشتر شود.

وی با بیان این که نوسازی مدارس تنها دستگاه دولتی است که با  بدنه اجتماعی مردم در ارتباط بوده و  از ابتدا به بدنه مردمی و مشارکت های مردمی وصل است، گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز و شورای بانوان خیر مدرسه ساز، بازوان توانمند اداره کل نوسازی مدارس و نظام تعلیم و تربیت در استان هستند که روسای شورای بانوان خیر مدرسه ساز در نواحی و مناطق آموزشی آذربایجان شرقی در واقع نماینده تام الاختیار نوسازی مدارس در آن ناحیه و منطقه هستند.

فرهودی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت حضور پررنگ مسئول بانوان و اعضای شورا در مسائل شادی و غم خیرین و شناسایی، جذب و نگهداری خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس تنها اداره ای است که در انبوه پروژه های بی شمار شهرستانی و استانی، هیچ شعبه ای در شهرستان ندارد و مجامع خیرین و شورای بانوان شعبه ای از نوسازی مدارس در شهرستان خود محسوب می شوند.

همچنین در ادامه این جلسه، مریم خوشبخت، رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز آذربایجان شرقی نیز ضمن تاکید بر وظایف شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان در بیست و ششمین جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی، با قدردانی از زحمات اعضا این شورا گفت: در کل جهان و جمهوری اسلامی ایران هر موقع بانوان وارد کار شده اند، نتایج خوبی حاصل شده و ما این امر را در نوسازی مدارس و امر مقدس مدرسه ساز با جان و دل لمس کرده ایم.

وی خطاب به روسای شوراهای بانوان خیر مدرسه ساز نواحی و مناطق آموزشی آذربایجان شرقی اظهار داشت: امیدواریم تا با همکاری شما عزیزان در نواحی و مناطق و جشنواره استانی که در ۲۶ مهر ماه برگزار خواهد شد، شاهد برگزاری جشنواره هایی در شأن آذربایجان باشیم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار