در شهر گوجان عنوان شد؛

دختران امروز مادران فردا هستند

دختران امروز مادران فردا هستند
کارگاه مهارتهای زندگی برای افزایش مهارت های زندگی در دختران و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ویژه دختران بالای 12 سال به همت پایگاه مقاومت بسیج محدثه، در شهر گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۳۴۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مشاور پایگاه مقاومت بسیج محدثه، افزود: مهارتهاي زندگي شامل مجموعه اي از توانايي هاست كه قدرت سازگاري مثبت و كارآمد را افزايش مي دهد. در نتيجه شخص قادر مي شود بدون اينكه به خود يا ديگران صدمه بزند مسؤوليت هاي مربوط به نقش اجتماعي خود را بپذيرد و با چالش ها و مشكلات روزانه زندگي به شكل مؤثر رو به رو شود زنان و دختران در تاریخ و تمدن سازی موثرتر ازمردان هستند و دختران امروز مادران فردا هستند.

وی ادامه داد: وقتی نوجوانان با واقعیت‌های زندگی مواجه می‌شوند، این مهارت‌ها شانس آن‌ها را برای عملکرد درست و معقول افزایش می‌دهند، تقویت عزت‌نفس و خودآگاهی،بهبود عملکرد رفتاری و افزایش خودکنترلی،افزایش توانمندی برنامه‌ریزی برای آینده، افزایش رفتار جامعه‌پسند ... از جمله فواید آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان می باشند.

حیدری، در پایان تاکید کرد: يادگيري موفقيت آميز مهارتهاي زندگي كه بر اثر تمرين و تكرار حاصل مي شود، نگرش فرد را در مورد خود و ديگران به طور مثبت تحت تأثير قرار مي دهد، علاوه بر اين، نگرش ديگران را نيز در مورد فرد تغيير مي دهد و اين اصل دو سويه ( تغيير نگرش خود و ديگران ) ارتقاي بهداشت روان را شتابي دو چندان مي بخشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار