خبرهای داغ:

فرماندار دزفول : طرح ملی قرآنی رحله باعث جریان سازی قرآنی در زندگی افراد می‌شود

فرماندار دزفول : طرح ملی قرآنی رحله باعث جریان سازی قرآنی در زندگی افراد می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول علیرضا خردمند فرماندار ویژه دزفول از دست اندرکاران طرح ملی قرآنی رحله در شهرستان دزفول تقدیر کرد و گفت : اجرای این طرح باعث جریان سازی قرآنی در زندگی افراد می‌شود که بسیار پر اهمیت است.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۱۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مساجد همانند اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس فعال شوند افزود : طرح ملی رحله فقط آموزشی و قرآنی نیست بلکه این طرح با ایجاد تحول، هدف مهم حفظ قرآن یعنی کاربردی کردن مفاهیم قرآن در عرصه‌های مختلف زندگی افراد را دنبال کرد.

 

خردمند تصریح کرد : پیشنهاد می‌شود در راستای آشنایی بیشتر مردم با ثمرات این طرح باید گزارش کاملی از فعالیت‌های طرح ملی رحله ارائه شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر تربیت حافظان قرآن تاکید کردند و تلاش می‌شود این امر مهم در شهرستان نیز تحقق یابد افزود: باید نوجوانان و جوانانی قرآنی در جامعه تربیت کنیم تا شاهد حل بسیاری از مسائل بویژه مشکلات فرهنگی باشیم.

 

امسال در این طرح ۵۰ روزه حدود ۷۰ نفر از نوجوانان شهرستان دزفول شرکت داشته و به حفظ قرآن کریم بپردازند.

 

در این طرح که به همت موسسه بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برگزار شده است، کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و تفریحی نیز برگزار گردید.

 

در پایان این دیدار از دست اندرکاران طرح ملی رحله تقدیر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار