جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:

برگزاری اولین نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران بندرسیریک

سرهنگ دوم پاسدار مجید حبشی، اولین نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران شهرستان بندرسیریک برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۳۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار مجید حبشی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندر سیریک گفت، اولین نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران شهرستان بندر سیریک با حضور دبیران و مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان در دفتر مسئول کانون بسیج ورزشکاران برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار حبشی ضمن تبیین اهمیت جایگاه ورزش و ارتقاء آمادگی جسمانی بسیجیان افزود، مهمترین عامل سلامتی، تحرک و به خصوص فعالیت های جسمانی است که این مهم نیاز به بسترسازی و فرهنگ سازی دارد که عزیزان بسیجی نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اضافه کرد، در ایام الله های ملی و مذهبی فرصت های خوبی برای اجرای برنامه های آمادگی جسمانی نظیر مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره های ورزشی و یا مسابقات بومی و محلی است که هرکدام از مسئولین هیئت در رشته های مختلف نسبت به برگزاری این فعالیت ها تصمیم گیری وبرنامه ریزی کنند.

وی اظهار داشت، آمادگی جسمانی، سلامتی، چالاکی و با نشاط بودن  از مولفه های اصلی بسیجیان در همه ی عرصه هاست و این مهم باید همیشه حفظ و ارتقاء پیدا کند و بسیجی ورزشکار باید برای سایر ورزشکاران الگو باشد.

وی در پایان گفت، تنوع و خلاقیت در اجرای برنامه های ورزشی همراه با حسن خلق و برخورد برادرانه و گرم باعث مشارکت بیشتر می شود و امیدواریم با توجه به این نکات همیشه موفق و مستدام باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار