خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کشف محموله حشيش در خراسان جنوبی

سردار شجاعی نسب، از کشف ۱۵۴ کيلو و ۵۰۰ گرم حشيش در بازرسی از يک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد و گفت: در اين رابطه دو قاچاقچی مواد مخدر نيز دستگير شدند.
کد خبر: ۹۶۲۴۴۹۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار شجاعي نسب فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان دريافت کردند كه تيم های عملياتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. 

وي بيان داشت: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به يک سواری پژو ۴۰۵ كه با سرعت در حال حركت بود، مشکوک شدند و با علايم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ايست دادند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری پژو با مشاهده پليس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقيب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملياتی پليس، متهمان با رها کردن خودرو متواري و بلافاصله توسط پليس دستگير شدند. 

سردار شجاعي نسب با اشاره به اين که مأموران در بازرسي از خودروي رها شده، ۱۵۴ کيلو و ۵۰۰ گرم حشيش کشف کردند، تصريح کرد: در اين رابطه يک دستگاه خودرو توقيف و دو متهم دستگير کردند كه متهمان دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به اين كه پليس به صورت شبانه‌روزی و با به كارگيری تمام امكانات برای برقراری نظم و امنيت تلاش می‌كند، تصريح كرد: برخورد ماموران انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پليس اجازه جولان و سركشی به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی نخواهد داد. 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار