برگزاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه شبستر

تبریز- قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه شبستر با حضور شورای راهبردی و مسئولان کارگروه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۰۵
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در این نشست تخصصی پیش برندگی و پیش روندگی را عنصر جریان ساز و شتاب دهنده در راستای گفتمان سازی و جریانسازی فعالیت های فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی با هدف مدیریت میدان و حضور هوشمندانه و نقش آفرین مجموعه بسیج در تولید نظام‌های معنایی و گفتمان سازی می تواند افق های روشنی در جامعه ترسیم کند.

 بهمن داستان افزود: فعالیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی باید در تراز سازوکارهای فرهنگی حاکم بر جامعه یعنی مساجد و پایگاه های بسیج و سایر سنگرهای تربیتی باشد و در حقیقت با مدیریت میدان کارهای و فعالیت های تمیز فرهنگی و اجتماعی را مدیریت کند.
 
وی با اشاره به ظرفیت پهناور بسیج در حوزه ها واقشارمختلف اجتماعی بعد نرم افزاری و اندیشه ای بسیج دهها میلیونی ر ابه عنوان عنصر گفتمان ساز درجامعه دانست و اظهار داشت: اخلاص، معنویت،وصداقت،عشق ورزی  و انگیزه الهی آنگاه که با هدف گستراندن خدمت بی منت برای مردم  عجین شود .بن بست ها و گره ها را می گشاید.
 
داستان کارگروه‌ها و هیئت های اندیشه ورزی در بسیج را تبلور تضارب اندیشه های پاک درراستای رسیدن به همبستگی  اجتماعی عنوان کرد و گفت: نوع نگاه  و اندیشه  به سمت آرمان های انقلاب اسلامی و اعتقادات و باورهای عمیق می تواند ما را در رسیدن به اهداف چشم انداز انقلاب اسلامی یاری کند به شرطی که قابلیت ها توانمندی‌های خود ررا شناخته و باورهای دینی و اسلامی و ملی خودمان را تقویت کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار