سردار فرجیان‌زاده:

نیروهای جبهه مقاومت تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند، گفت: این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.
کد خبر: ۹۶۲۴۸۴۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
نیروهای جبهه مقاومت تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان‌زاده در یادواره ۲۷ شهید کوی محمدیه همدان اظهار کرد: نیروهای جبهه مقاومت در منطقه، تربیت یافتگان مکتب امام راحل و شهدا هستند که این امر باعث شده، جبهه مقاومت امروز حرف اول را در منطقه بزند.

وی با بیان اینکه عزت، آزادی و استقلال امروز کشور مرهون خون شهدا است، افزود: استقامت و از خود گذشتگی جامعه ناشی از الگوپذیری از شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به یک الگوی وصف ناشدنی مقاومت برای کشورهای منطقه تبدیل شده و دشمن نمی‌تواند با فرهنگ ایثار و شجاعت انقلاب اسلامی مبارزه کند چراکه این الگو فرامرزی شده است.

وی از شهدا به عنوان نمونه کامل ولایت‌پذیری نام برد و گفت: شهدا در شرایطی که به وجودشان نیاز بود، خون پاکشان را بدون هیچ چشم‌داشتی فدای ارزش‌های دین و انقلاب کردند.

سردار فرجیان زاده ضمن اشاره به نقش‌آفرینی بی‌بدیل ایران در بین کشورهای منطقه، بیان کرد: جبهه مقاومت حماس، انصار الله یمن و حزب الله لبنان از شهدای ایران درس مقاومت و ایستادگی گرفته‌اند به همین دلیل طعم شکست را به اسراییل چشاند‌ه‌اند، که در نهایت به پیروزی نهایی در برابر اسراییل و حامیانش خواهد انجامید.

وی با اشاره به عملیات صادق که در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران صورت گرفت، افزود: ایران اسلامی به طور قطع در زمان و شرایط مناسب به صورت دقیق و حساب شده انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان گفت: برگزاری یادواره شهدا یکی از بهترین و غنی‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که می‌تواند نقش بسیار موثری در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای و عملیات روانی و دروغ‌پراکنی دشمنان داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات