خبرهای داغ:

راه‌اندازی درمانگاه جهادی دندان‌پزشکی در سلماس

فرمانده سپاه سلماس از راه‌اندازی درمانگاه جهادی دندان‌پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: خدمات دندان‌پزشکی در قالب اردوی جهادی به اقشار بی‌بضاعت ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۹۶۱
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از راه اندازی درمانگاه جهاد دندان‌پزشکی با همت گروه جهادی الکفیل، بسیج جامعه پزشکی و خیرین نیک‌اندیش به مدت ۵ روز در سلماس خبر داد.

وی افزود: این درمانگاه جهادی دندان‌پزشکی با ظرفیت همزمان ۵۰ یونیت دندانپزشکی و با حضور پرشور ۸۰ نفر از متخصصان و دندان‌پزشکان مجرب و جهادگر از سطح کشور راه اندازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا این لحظه نزدیک به ۲ هزار نفر از جامعه هدف این طرح شامل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سایر سازمان‌های مددکاری و عموم مردم زیر دهک ۵  از خدمات رایگان دندانپزشکی برخوردار شدند.

فرمانده  سپاه سلماس ضمن ابراز خشنودی ازاستقبال دندان پزشکان نسبت به برگزاری این اردوی جهادی، خاطرنشان کرد: اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است؛ همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است؛ این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

میرکاظمی‌زاده با بیان اینکه جهادگران رسالت عظیمی را بر دوش دارند، گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در بین مردم منطقه مهم ترین ماموریت جهادگران است، که خوشبختانه در این زمینه خوش درخشیده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها