خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در همدان

همدان- روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: آتش نشانان همدان با حضور به موقع، آتش سوزی یک منزل مسکونی در منطقه ۱۸ متری رسالت و محله نایب احمد همدان را مهار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۸۵
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در همدان

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه سه شنبه شب ۱۳ مرداد ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری از آتش سوزی یک منزل مسکونی در ۱۸ متری رسالت را دریافت کرد.

وی افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه رسالت به محل حادثه  اعزام شدند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل و در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش قسمتی از حیاط یک  ساختمان چند طبقه را فرا گرفته و به داخل اتاق طبقه اول سرایت کرده است و به سرعت در حال سرایت به قسمت‌های دیگر ساختمان  است.

وی مطرح کرد: با مشاهده وضعیت موجود آتش نشانان در قالب دو گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و پس از تلاش بی وقفه توانستند  شعله های آتش را مهار و از گسترش آن به واحدهای مجاور جلوگیری کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات با مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه، برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه های مبدأ مراجعت کردند.

وی همچنین گفت: ساعت ۱ بامداد امروز ۱۴ مرداد ماه ۱۴٠۳ نیز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله نایب احمد از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان مرد: بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، آتش‌نشانان خود را از ایستگاه‌ رسالت به محل مورد نظر اعزام کردند.

وی با بیان اینکه با حضور آتش نشانان این حریق که در آشپزخانه طبقه اول  یک منزل مسکونی  دو طبقه رخ داده بود، ابراز کرد: به سرعت مهار واز سرایت آتش به سایر قسمت های ساختمان جلوگیری بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات