خبرهای داغ:

معاون سیاسی استانداری لرستان استعفا داد

معاون سیاسی استانداری لرستان استعفا داد
احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با انتشار پیامی در پیام‌رسان ویراستی استعفای خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۲۵۶۴۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با انتشار پیامی در پیام‌رسان ویراستی استعفای خود را اعلام کرد. او در این پیام از موافقت ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، با استعفایش خبر داده‌است.

در متن این پیام آمده‌است:

کمی بیش از یکسال پیش با وجود رد چندباره مسئولیت در خارج دانشگاه به‌دلیل شرایط خاص کاری و خانوادگی، با پیگیری و اصرار برخی مقامات کشوری و استانی و بنا بر احساس ضرورت، ترک طریق و کسوت معلمی کردم و عهده‌دار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شدم.

در این جایگاه دغدغه روزانه، اندیشه و تلاشم اعتلای دین، فرهنگ سیاست و امنیت لرستان عزیز بود که به‌‍واسطه بیش از ۱۰ سال مراوده و زندگی خود را متعلق بدان می‌دانم.

زمزمه آغازینم در روز معارفه، رب ادخلنی مدخل صدق بود و امروز که به‌درخواست خویش، استاندار با پایان مأموریت و بازگشتم به دانشگاه موافقت کرده‌است، امیدوارم که مخرج صدق برایم باشد و خداوند رحیم کوتاهی‌ها و کاستی‌هایم در ادای تکلیف را بر من ببخشاید.

احسان یاوری، در ۳ مهر ۱۴۰۲ به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان منصوب شد.

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار