خبرهای داغ:
گفتگو با عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛

«بسیج» در ایجاد حس وحدت و همدلی در کشور، عمل‌گراست

اصل خود تفکر بسیجی، وحدت آفرین و انسجام بخش است.
کد خبر: ۹۶۲۵۷۵۳
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

  
«اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری با اشاره به اقدامات وحدت گرایانه بسیج در کشور اظهار کرد: هر عمل خیری همانند کارها و اقدامات گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم کشور، در روحیه مردم اثر دارد خصوصا اینکه این کارها برای رضای پروردگار و با نیت الهی و خدمت به مردم انجام می شود، لذا بخودی خود باعث وحدت، همگرایی و همدلی در انسان ها می شود.  


وی در ادامه افزود: ائمه هدی(ع) و پیامبران الهی نیز برای همین امر یعنی خدمت بی منت به مردم و ایجاد وحدت و همدلی، از سوی خدا فرستاده شدند تا این راه و روش را به ما بیاموزند و ما باید به آن عمل کنیم.  


کوثری با اشاره به این آیه قرآن که «عمل صالح انجام دهید، تا اثر گذار باشد و تنها به حرف زدن اکتفا نکنید» گفت: حرف زدن کار سختی نیست و به قول معروف به عمل کار برآید. اینکه عمل کردن اثر بسیار خوبی دارد و وحدت و همدلی ایجاد می کند را باید در قالب کارهای گروه های جهادی بسیج دید که نمونه روشن و واضح از این مهم هستند.  

 

کوثری اقدامات بسیج در ایجاد حس همدلی و اتحاد میان اقوام و مذاهب کشور را بی‌مثال دانست و با اشاره به عضویت اقشار مختلف مردم در این نهاد مردمی و دلدادگی ملت به آن، خاطرنشان کرد: «بسیج» در ایجاد حس وحدت و همدلی در کشور، عمل‌گرایانه انجام وظیفه می‌کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اصل خود تفکر بسیجی، وحدت آفرین و انسجام بخش است، افزود: حضور بسیج در عرصه‌ها مختلف و مهمی همانند جنگ تحمیلی، حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله تحسین برانگیز و درس آموز است. 


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار