مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره حریم رسالت

۳۰ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره حریم رسالت
علی اسدالله گفت: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در قالب‌های متنوعی همچون کلیپ و گزارش ویدئویی،موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر تولید شده و به دبیرخانه جشنواره به آدرس harimeresalat. com ارسال شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۱۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

قزوین_علی اسدالله مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: سومین جشنواره ملی و بین‌المللی ویژه بانوان رسانه‌ای "حریم رسالت" به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی گفت: سومین جشنواره "حریم رسالت" عرصه رقابت و درخشش بانوان رسانه در بهتر شناساندن الگوی موفق و تراز بانوی ایرانی اسلامی با هدف هویت‌سازی برای نسل جوان است که اهالی رسانه و بانوان خبرنگار می‌توانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه "زن و خانواده" در این جشنواره حضور داشته و توانایی و تخصص خود را محک بزنند.

اسدالله با اشاره به محورهای جشنواره اظهار کرد: از محورهای پیش‌بینی شده برای آثار تولیدی جشنواره می‌توان به زن، روحیه خودباوری، جهش تولید؛ مردمی سازی، ایران قوی با زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی، هویت زن مسلمان، روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان اشاره کرد.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: زن در حقوق بشر غربی و واقعیت نقش رسانه‌ها در دفاع از حقوق زنان و زنِ جامعه ساز، نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز ظهور نیز از دیگر محورهای عنوان شده برای سومین جشنواره "حریم رسالت" است.

وی افزود: تولید محتوا در عرصه‌های زن محور خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی، نقش زن در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، شجاعت و ایستادگی زنان جبهه مقاومت، "محور ویژه" سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در نظر گرفته شده است.

اسدالله گفت: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در قالب‌های متنوعی همچون کلیپ و گزارش ویدئویی،موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر تولید شده و به دبیرخانه جشنواره به آدرس harimeresalat. com ارسال شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار