خبرهای داغ:

جهاد امر به معروف و نهی از منکر در تبیین است

شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در دوره توانمندسازی فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر (حیات طیبه) گفت: جهاد امر به معروف و نهی از منکر در تبیین است و باید همه افراد جامعه احساس دغدغه مندی کنند.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۳۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

جهاد امر به معروف و نهی از منکر در تبیین استبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در دوره توانمندسازی فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر (حیات طیبه) در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با تقدیر از حضور فعالان این عرصه در این دوره با اشاره به فرهنگ سازی در راستای امر به معروف و نهی از منکر، به سخنان رهبر انقلاب توجه داد و افزود: هر کاری در نظام اسلامی باید پیوست امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و باید داشته‌های خودمان را در موضوع عفاف و حجاب به ظهور برسانیم.
وی افزود: باید عرصه حضور را حفظ کنیم و بدانیم موضوع عفاف و حجاب برای بانوان نیست و آقایان نیز در این رابطه نقش دارند.
اسماعیلی به نقش مردان در موضوع عفاف در خانواده و جامعه تاکید کرد و با بیان اینکه همه سوار کشتی هستیم و هر نقصی در آن باشد همه را دچار مشکل می‌کند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی نیز به سان کشتی است و همه باید نقش خود را درست انجام دهند و مسئول هستیم.
دبیر ستاد فریضتین شاهرود با بیان اینکه طرح‌های جامعه‌ای در راستای ترویج حجاب و عفاف باید داشته باشیم، تصریح کرد: جهاد امر به معروف و نهی از منکر در تبیین است و باید همه افراد جامعه احساس دغدغه مندی کنند.
اسماعیلی با تاکید بر تربیت نیرو‌های مومن و انقلابی در این عرصه و حضور موثر در جامعه، ادامه داد: جذب جوان مومن و انقلابی اولویت در سند اعتلای بسیج که مورد تایید رهبری انقلاب است می‌باشد و باید در جذب قشر نوجوان و جوان تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: جریان سازی مثبت باید در جامعه ایجاد شود و این به فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر بر می‌گردد که تلاش کنند.
در این دوره که امام جمعه شاهرود و رئیس ستاد فریضتین شهرستان حضور داشتند، مصطفی خانی مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان سمنان به تشریح برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر بسیج و اهمیت این فریضه پرداخت.
این دوره یکروزه به همت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار