برگزاری راهیان نور اربعین بین الملل

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در راستای تبیین گفتمان اربعین، اقدام به برگزاری این اردوی تخصصی تبیینی در کشور عراق نمود. در ابتدای این سفر تیم اعزامی جهت بیعت با مقام شامخ شهدای محور مقاومت از محل مقتل شهید سلیمانی و شهید ابو مهندس المهدی زیارت نموده و با قرائت فاتحه‌ای برای شادی روح شهیدان مقاومت در محل یادمان شهادت این عزیزان و باقرائت بیانیه با محوریت استکبار ستیزی، انزجار خود را نسبت به اعمال استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمودند، در ادامه این ماموریت اعضای شرکت کننده با حضور و استقرار در محل موکب بسیج وزارت امور خارجه در کربلا و موکب بسیج سازمان ارتباطات اسلامی در کاظمین کار تبیینی خود را آغاز نمودند.
کد خبر: ۹۶۲۵۸۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

برگزاری راهیان نور اربعین بین المللبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج، معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در راستای تبیین گفتمان اربعین، اقدام به برگزاری این اردوی تخصصی تبیینی در کشور عراق نمود. در ابتدای این سفر تیم اعزامی جهت بیعت با مقام شامخ شهدای محور مقاومت از محل مقتل شهید سلیمانی و شهید ابو مهندس المهدی زیارت نموده و با قرائت فاتحه‌ای برای شادی روح شهیدان مقاومت در محل یادمان شهادت این عزیزان و با قرائت بیانیه با محوریت استکبار ستیزی، انزجار خود را نسبت به اعمال استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمودند، در ادامه این ماموریت اعضای شرکت کننده با حضور و استقرار در محل موکب بسیج وزارت امور خارجه در کربلا و موکب بسیج سازمان ارتباطات اسلامی در کاظمین کار تبیینی خود را آغاز نمودند. 

برگزاری راهیان نور اربعین بین الملل

در این رویداد تخصصی که با مسئولیت جانشین معاونت روابط بین الملل برادر محمددوست و تیم محتوایی، با همراهی آقایان، دکتر جهانگیری؛معاون پژوهش دانشگاه انقلاب اسلامی، دکتر مسرور؛فرمانده بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام دکتر عبدالهی؛از معاونت تربیت و آموزش، مهندس جعفرزاده و برادر بیات از بسیج وزارت امور خارجه برگزار گردید، به تبیین موضوعات تخصصی روز، از جمله نقش اربعین و تمدن سازی و ظهور، اربعین و کربلا طریق الاقصی و آزادی فلسطین و قدس، اربعین عامل وحدت بخش جهانیان، پرداختند. از دیگر اقدامات صورت گرفته در این موکب ها، فضا سازی محیطی موکب ها، برنامه منظم محتوایی و اقامه نماز جماعت، ذکر مصیبت، برگزاری سخنرانی سیاسی مذهبی می‌باشد. در این نشست‌ها میهمانان خارجی از کشور‌های مختلف و میهمانان داخلی از دفاتر کنسولی وزارت خارجه و خانوادهایشان، سازمان فرهنگ و ارتباطات و خانوادهایشان، سازمان حج و زیارت – کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی – کارکنان دانشگاه خوارزمی –کارکنان سازمان بسیج مستضعفین و همچنین حضور گرانقدر خانواده‌های شهید علی وردی و خانواده شهید مدافع حرم عبدالهی زینت بخش این مجالس بودند.

برگزاری راهیان نور اربعین بین الملل

معاونت بین الملل سازمان بسیج با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و ایجاد بستر تعامل همکاری با نهادها و سازمان های انقلابی به دنبال گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی می باشد.

برگزاری راهیان نور اربعین بین الملل

برگزاری راهیان نور اربعین بین الملل

ارسال نظرات
آخرین اخبار