خبرهای داغ:

۴۲ مورد مانع زدایی از واحدهای صنعتی توسط گروه های جهادی تخصصی و فنی تهران بزرگ / درخواست ثبت پایش و عارضه یابی واحدهای تولیدی به صورت آنلاین

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن تهران بزرگ از پایش و عارضه یابی ۸۷ واحد صنعتی خبر داد و گفت : از این تعداد ۴۲ مورد مانع زدایی در راستای امور مالیاتی،تکنولوژی، ورود فناوریهای جدید به بخشهای تولیدی و تامین منابع مالی و ... انجام شده است‌.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۳۹
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

 سید پوریا محسنی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج مهندسین صنعت و معدن در ابتدا به کمک کارگروه‌ها عارضه‌های صنعتی را شناسایی می نماید، از پایش و عارضه یابی ۸۷ واحد صنعتی و معدن در تهران خبر داد .

 وی گفت: برخی از این عارضه‌ها با مشاوره برطرف ‌می‌شود و تعدادی دیگر که مشکل قانونی و ساختاری دارند به مراجع مرتبط همچون سازمان صمت و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری ارجاع داده می‌شوند تا سنگی را از جلوی راه تولیدکنندگان برداریم.


محسنی با بیان اینکه برای پیدا کردن عارضه‌های حوزه صنعت و معدن از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه از مهندسین علاقه مند و توانمند که در قالب گروه‌های جهادی قادر به مددرسانی به بسیج مهندسین هستند دعوت می‌شود برای تکمیل شبکه نظام مسائل صنعت تهران تحت عنوان صنعت یار و معدن با دو قالب پایشگران و مشاورین ما را همراهی کنند. 


مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن تهران در ادامه افزود: موانع تولید برخی از واحدها به نیازهای فناورانه باز می گردد که در این راستا مرکز رشد این کلینیک نیازها را استخراج و برای حل آنها در شرکتهای دانش بنیان کمک به رفع موانع و مشکلات می کند حتی توانسته ایم از واردات برخی از کالاهایی که چندین سال به عنوان کالای پایه و یا ثانویه وارد می شده است جلوگیری کنیم که از نعمات پایش و عارضه یابی واحدها در بسیج مهندسین است.


وی در پایان بیان کرد: واحدهای صنعتی در حوزه استحفاظی تهران می توانند در خواست پایش و عارضه یابی را در کلینیک صنعتی مبین تهران به ادرس http://teborg.ir به صورت آنلاین ثبت نمایند تا گروه های جهادی تخصصی و فنی با بررسی موضوع اقدام به رفع موانع نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار