خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

خط کشی ۲ هزار کیلومتر از راه‌های همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از خط کشی ۲ هزار کیلومتر از محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان به منظور ارتقاء ایمنی راه‌ها و کاهش تصافات از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۴۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدات اظهار کرد: اجرای عملیات خط کشی یکی از مقرون به صرفه‌ترین علائم ایمنی محسوب می‌شود و نقش مستقیمی در ارتقاء ایمنی راه‌ها، کاهش تصادفات جاده‌ای، نظم بخشیدن به ترافیک عبوری و افزایش دید رانندگان به خصوص در هنگام شب را دارد.

وی افزود: به منظور ارتقاء ایمنی راه‌ها و کاهش تصافات و سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار کیلومتر از محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان توسط ۴ اکیپ پیمانی و امانی خط کشی شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: هدفگذاری امسال اجرای ۲ هزار کیلومتر خط کشی در محورهای استان تا پایان سال ۱۴۰۳ بود و این در حالی است که با تلاش‌های جهادی عوامل راهداری این هدف در کمتر از ۶ ماه محقق شده است و این عملیات همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در راستای کاهش تصادفات جاده ای اجرای عملیات خط کشی در محورهای شریانی و اصلی به صورت سه خطه اجرا شده و افزون بر ۱۲ هزار عدد تابلو و علائم نیز در سطح راههای استان همدان نصب شده است.

آهکی در پایان یادآور شد: سه کریدور مهم حمل ونقل جاده ای کشور در استان همدان قرار گرفته است و این استان دارای ۵ هزار و ۴۶۶ کیلومتر انواع راه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار