خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه امام جمعه جم برگزار شد

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان باحضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن شهید خاتمی شهرستان جم برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۶۰۵۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان جم،در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان جم، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌نژاد به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

وی در این مراسم بر اهمیت استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و اقشار مختلف جامعه برای ارتقای شهرستان تأکید کرد و گفت: برای پیشرفت شهرستان، باید با حفظ وحدت و انسجام از تمامی ظرفیت‌ها به‌ویژه بسیجیان که همواره در تمامی عرصه‌ها فعال هستند، بهره برد.

 در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه سابق شهرستان جم، به بیان دستاوردها و چالش‌های دوران خدمت خود پرداختند، وی گفت: مشکلات زیادی در شهرستان وجود دارد که ما این مشکلات را به مراجع ذیربط ارجاع دادیم و در حد توان خود پیگیری کردیم و از مردم شهرستان جم چیزی جز بزرگی و همراهی ندیدیم.

 همچنین آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تأکید بر نقش روحانیت در جامعه، بیان کرد: انسان باید یک زندگی آرام، متمدن و روشن داشته باشد و تکنولوژی باید در خدمت انسان باشد. روحانیت باید تمدن‌آفرین بوده و شناخت کاملی از آسیب‌ها، فرصت‌ها و قدرت‌های جامعه داشته باشد.

 وی بر لزوم آشنایی روحانیت با علوم روانشناسی و جامعه‌شناسی به منظور ایفای نقشی مؤثر در پیشرفت جامعه تأکید کرد.

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم برگزار شد + تصاویرآیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم برگزار شد + تصاویر

آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم برگزار شد + تصاویرآیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان جم برگزار شد + تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار