خبرهای داغ:
عمید خبر داد

برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج با حضور ۳۰ تیم منتخب در همدان

همدان-مسئول اجرایی دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) از برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج با حضور ۳۰۰ فوتسالیست در قالب ۳۰ تیم منتخب به میزبانی تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۳۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج با حضور ۳۰ تیم منتخب در همدان

بهروز عمید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج بین تیم‌های منتخب بسیجیان یگان‌های عملیاتی سپاه پاسداران به میزبانی تیپ انصارالحسین(ع) همدان برگزار می‌شود.

وی گفت:  این بازی‌ها که با برنامه افتتاحیه در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می‌شود به مدت ۴ روز و در ۳ سالن مجهز و استاندارد شهر همدان انجام می‌شود

مسئول اجرایی دومین دوره مسابقات فوتسال بسیج قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) بیان کرد: در این مسابقات که به یادبود شهید همدانی و در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، حدود ۳۰۰ فوتسالیست در قالب ۳۰ تیم منتخب حضور دارند.

وی گفت: در هر روز ۱۰ بازی در هر سالن انجام می‌گیرد که سالن‌های مجموعه شهید سلیمانی، سالن امام علی(ع) شهرک فرهنگیان و همچنین سالن مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

عمید افزود: حضور برخی تیم‌ها در بازی‌های سالن دانشگاه علوم پزشکی و همچنین پذیرش و اسکان آنها در دانشگاه فرهنگیان شهید مقصودی در راستای ایجاد پیوند معنوی و ورزشی بین جامعه بسیج و جامعه دانشگاهی است.

وی گفت: طبق هماهنگی‌ها حضور آحاد بسیجیان و جامعه ورزشی و مردم در سالن‌ها برای تماشای مسابقات بلامانع و رایگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار