خبرهای داغ:

تولید حلوا وارده ،کسب وکاری شیرین وپرسود

جوان کارآفرین شوشتری با بهره گیری از تسهیلات بسیج سازندگی زمینه اشتغال ۱۰نفر را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درشوشتر،جوان کارآفرین شوشتری با دریافت تسهیلات اشتغال زایی ازبسیج سازندگی این شهرستان به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان توانست کارگاه حلوا وارده را راه اندازی وعلاوه تامین بازار داخلی ، به سایر استان هم صادرت دارد.

وقتی صحبت از اشتغال زایی وکارآفرینی میشود ،عده ای تصور می کنند حتما باید طرح وابتکار خاق العاده ای داشته باشدتا بتوانند شغل ایجاد کند.

آقای درخشان یکی از کارآفرینان جوان بسیجی شوشترمی باشد که با تشویق دوستان وخانواده ومشورت با کارشناسان بسیج سازندگی  موفق به تولید اشتغال برای خود وعده ای دیگرشده است وبه سفرهای ۱۰خانواده محروم کسب وکاری شیرین راهدیه داده است.

شوشتر یکی از شهرستان استان خوزستان است که باتوجه به بافت سنتی وقدیمی ووجود آثار باستانی وجهانی میتواند پتانسیل خوبی برای فروش انواع تولیدات داخلی از جمله همین حلوا وارده ودیگر صنایع تولیدی باشد.

آقای درخشان انگیزه خود از راه اندازی این کارگاه را ایجاد اشتغال ودرآمد زایی برای افرادی دانست که به هر‌نحوی نتوانستند برای خود شغلی مناسب پیدا کنند عنوان کرد وافزود: امیدوارم که با همکاری مجدد مسئولان وبسیج سازندگی وتوسعه بیشتر کارگاه خود نفرات بیشتری را مشغول به کار کنم.

وی درپایان از زحمات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر که همکاری زیادی دربحث راه اندازی این کارگاه کوچک را داشته است تقدیر وتشکر کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار