خبرهای داغ:
معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی:

۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ولی کوهی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت در سال جاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه اجرا می شود که تعدادی از آنها با حضور شرکت‌کنندگانی از سطح استان و تعداد دیگری نیز در ارومیه برگزار خواهد شد.   
کد خبر: ۹۶۲۶۱۷۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ولی کوهی، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی، امروز، ۱۹ شهریورماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: برای هفته وحدت امسال بیش از ۵۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است، که تعدادی از آنها با حضور شرکت کنندگانی از سطح استان و تعدادی دیگری نیز در ارومیه برگزار خواهد شد.   

وی در ادامه سخنان خود از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته وحدت را برگزاری همایش شهرستانی «طلایه‌داران تقریب» در ۶ شهرستان اشنویه، پیرانشهر، مهاباد، سردشت، بوکان و ماکو عنوان کرد و گفت: همچنین در این راستا محافل انس با قرآن کریم در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

همچنین در این هفته همایش استانی عالم تمدن‌ساز ۲ با حضور ۵۰۰ نفر از روحانیون شیعه و سنی و نخبگان سطح کشور مورخ ۲۷ شهریور در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود.

وی گفت: برای این اجلاس پنج کارگروه تشکیل شده که هر کدام عناوین مخصوص به خود را دارند و مرتبط با موضوع همان عنوان هم در حال فعالیت هستند که سبک زندگی، سیره پیامبر اعظم (ص) تمدن نوین اسلامی، نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی، جبهه جهانی مقاومت و تمدن نوین اسلامی، الگوی حکمرانی اسلامی_ایرانی، منزلت زن و فمینیست و آزادی لیبرالیسم از جمله این عناوین هستند.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: در این هفته از سه مسجد اهل سنت استان حمایت مالی به عمل آمده است و با ۵۰ نفر از خانواده شهدا و روحانیت دیدار کرده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار