خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی:

اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش‌آموزی آذربایجان غربی برگزار می‌شود

جهانگیر اسلام‌پرست گفت: اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش‌آموزی آذربایجان غربی با حضور سه هزار نفر از دانش‌آموزان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۸۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، جهانگیر اسلام‌پرست، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی، امروز، ۱۹ شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای دانش‌آموز و کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان در آینده، بسیج دانش‌آموزی استان برنامه‌های مختلفی را ذیل این کنگره‌‌ها اجرا می‌کند.

وی افزود: در این راستا اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش‌آموز آذربایجان غربی با حضور سه هزار نفر از دانش‌آموزان استان ۸ آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور شمال غرب، جنوب و غرب کشور نیز از جمله دیگر برنامه‌ها هستند که برای شهریور، مهر و بهمن‌ ماه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در قالب یادواره لاله‌های روشن هم ۴۲۸ عنوان برنامه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود که هدف از اجرای آنها ارائه الگوهای عملی به دانش‌آموزان و آشنایی آنها با سیره شهدا است.

اسلام‌پرست گفت: ۲۰ عنوان کتاب نیز با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مورد شهدای دانش‌آموزی در حال تدوین است که در اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش‌آموز استان رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی دیداری که با خانواده شهید آجرفروش انجام گرفت مقرر شد یک فیلم از خانواده این سه شهید هم تهیه و پخش شود و نیز چندین پویش از جمله پویش همدلی با کودکان شهید غزه و مسابقه نقاشی برای هبستگی با کودکان غزه توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار