خبرهای داغ:
محرمی خبر داد

برگزاری کارگاه منطقه‌ای توانمندسازی هادیان سیاسی در همدان/ هادیان سیاسی جهادگران عرصه تبیین هستند

همدان-معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری کارگاه منطقه‌ای توانمندسازی هادیان سیاسی با حضور هادیان سیاسی استان‌های مرکزی، کردستان و همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
برگزاری کارگاه منطقه‌ای توانمندسازی هادیان سیاسی در همدان/ هادیان سیاسی جهادگران عرصه تبیین هستند

سرهنگ مسلم محرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، از برگزاری کارگاه منطقه‌ای توانمندسازی هادیان سیاسی خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با حضور هادیان سیاسی استان‌های مرکزی، کردستان و همدان و به مدت دو روز در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی سپاه استان همدان برگزار شد.

 وی با اشاره به اهمیت نقش هادیان سیاسی افزود: از آنجایی که کشور ما به لحاظ اقتصادی در شرایط خاصی قرار دارد، دشمنان در رسانه‌ها و فضای مجازی درصدد سیاه‌نمایی و فاجعه بار نشان دادن این شرایط هستند، بنابراین نقش هادیان سیاسی در این زمینه برای روشنگری و ایجاد امید در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) همدان هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش اطلاعات و آگاهی هادیان سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شبهات مطرح شده در سطح جامعه و فضای مجازی، توانمندسازی هادیان سیاسی یک اصل مهم به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: هادیان سیاسی جهادگران عرصه تبیین هستند که در راستای امید آفرینی در جامعه و در راستای مطالبه‌گری از مسئولین برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

محرمی مباحث مطرح شده در این کارگاه را با موضوع اقتصاد دانست و افزود: پاسخ به شبهات اقتصادی، چالش‌های اقتصادی کشور و چالش‌های تولید در ایران و راهکارهای آن از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این کارگاه است.

وی گفت: این کارگاه با بهره‌مندی از اساتید دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد و شرکت کنندگان در اختتامیه از سخنرانی حجت الاسلام نجاری مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار