حجت الاسلام نجاری:

جهاد تبیین یکی از ضروریات جامعه امروز است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان هادیان سیاسی را همانند انصار در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) دانست و گفت: جهاد تبیین یکی از ضروریات جامعه امروز است که نباید فراموش شود.
کد خبر: ۹۶۱۳۷۱۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه ویدیو کنفرانس با مسئولین نمایندگی ولی فقیه در نواحی با اشاره به عظمت عزاداری و گریه بر سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است تمام چشم‌ها در روز قیامت گریان هستند به جز چشمی که در این دنیا برای امام حسین(ع) گریه کند.

وی هادیان سیاسی را همانند انصار در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) دانست و بیان کرد: جهاد تبیین یکی از ضروریات جامعه امروز است که نباید فراموش شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان با اشاره به راهبرد چهارگانه مقام معظم رهبری در انتخابات گفت: در این انتخابات رقابت، مشارکت، امنیت و صیانت از آنجا که مورد توجه معظم له بود به خوبی انجام شد.

وی انتخابات را جلوه‌ای از حاکمیت مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: شرکت حدود ۵۰ درصد مردم در انتخابات با وجود تحریم دشمنان و معضلات و فشارهای اقتصادی نشانه بصیرت مردم است و اگر رئیس جمهور منتخب می‌خواهد خوشنام بماند باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها