خبرهای داغ:

روحانیت در تحقق آرمان های انقلاب نقش بی‌بدیلی دارد

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحانیت در تحقق آرمان های انقلاب نقش بی‌بدیلی دارد پس باید در این زمینه ساعی‌‌تر و جدی‌تر از همیشه تلاش کند.
کد خبر: ۹۶۲۶۳۴۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر امامی، مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در نشست هم اندیشی و بصیرتی با شرکت علمای شیعه و سنی ارومیه که با حضور مسئول بسیج طلاب کشور برگزار شد، بر لزوم کیفیت بخشیدن به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت تاکید کرد و بیان داشت: این برنامه ها باید از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کنند.

وی برپایی یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و ... را مورد اشاره قرار داد و گفت: ضمن اینکه برنامه های ابلاغی طبق سیاق سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، برنامه های ابتکاری و خلاقانه نیز با همت فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها باید به مرحله اجرا گذاشته شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال آینده کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی در سال آینده به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ما نیز به سهم خود برای مشارکت در این رویداد عظیم آماده می‌شویم و در این راستا یادواره‌ها و اجلاسیه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری همایش «پرچمداران دین و اندیشه» با حضور طلاب اهل سنت و شیعه در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: به طور قطع همایش فوق در گستره وسیعی برگزار شده و یکی از برنامه های فاخر این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار