خبرهای داغ:
در پناه قرآن |

معلم جهادگری که دو بار حافظ کل قرآن شد

معلم جهادگر قرآنی با بیان اینکه مسیر تلاوت قرآن  همچون دریا انتها ندارد و هرقدر در این مسیر گام برداریم کم است، گفت: موفقیتهای قرآنی ام را مدیون پدر و مادرم هستم.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۳۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴



مرضیه شیرزادی حافظ کل قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: ۲۲ سال سن دارم و متولد شهرستان فریدون شهر هستم. مادرم خانه دار و پدرم کشاورز است.  از همان کودکی علاقه بسیاری به قرآن داشتم و با تمام شور و اشتیاق سعی کردم که این راه را  ادامه دهم.


وی افزود: از سن ۹ سالگی بدون شرکت در کلاسها و موسسات قرآنی شروع به حفظ قرآن کردم. دوبار حافظ قرآن شدم . ابتدا در سن ۱۲ سالگی و  یک بار هم در سن ۱۴ سالگی، اولین بار قرآن را بدون آشنایی با قواعد و تجوید حفظ کردم  و  تصمیم گرفتم دوباره قرآن را اصولی حفظ کنم ، بصورت تلفنی هفته ای دوبار  توسط یکی از اساتید قرآن در دارالقرآن خانه کارگر موفق به حفظ کل قرآن شدم. 


وی گفت: مشوق اصلی‌ام برای ورود به این‌ مسیر پدر و مادرم بودند. آنها حامی ام هستند و اگر پشتیبانی شان  نبود  نمی‌توانستم در این مسیر گام بردارم،  دعای خیر پدر و مادرم بدرقه راهم هست . در ۱۴ سالگی موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن درجه ۳ و کارشناس علوم قرآنی و حدیث شدم و در حال حاضر دانشجوی آزمون کارشناسی ارشد هستم. 

شیرزادی عنوان کرد: دوسال است که در دارالقران بسیج  با برگزاری کلاسهای قرآنی در دوره های روخوانی و حفظ  ویژه خردسالان و نوجوانان همکاری می کنم. این کلاسها در رده های سنی مختلف برگزار می شود  که خوشبختانه با استقبال گرمی همراه شده است. خادمی قرآن کریم از مهم ترین افتخاراتم  است . خدا را به سبب تأثیر قرآن در زندگی شخصی‌‌ام بسيار شاکرم. تلاوت و انس با قرآن  آثار و برکات بسیار معنوی و دنیوی در زندگی دارد  تا زمانی که کسی در این مسیر قدم نگذارد لذت آن‌ را درک نخواهد کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار