خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

طرح یک کاسب یک دانش آموز با محوریت تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید

طرح یک کاسب یک دانش آموز با محوریت تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید
مسئول بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نیازمند شهرستان تحت پوشش طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

علی حیدری درمسئول بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی عراقی و تبریک هفته بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: روحیه بسیجی در قشر اصناف باعث گذر از مشکلات اقتصادی برای افراد نیازمند و مستضعف است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ای کلاس‌های آموزشی در اداره اصناف شهرستان بروجرد افزود: این کلاس‌ها از ابتدای سال در قالب رزمایش رسانه و فضای‌مجازی، کلاس‌های فقه بازار و... با حضور بیش‌از هزار نفر هنرجو برگزار شده است که بعد از گذراندن این کلاس‌ها جواز کسب می‌کنند.

وی با اشاره به طرح استاد‌شاگردی اضافه کرد: این طرح که به صورت رایگان برگزار شد برای افراد جویای کار با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار مطابق با فناوری های روز و همچنین استمرار و تثبیت مشاغل موجود و موردنیاز جامعه به‌ویژه در مشاغل خانگی و سنتی است.

حیدری با اشاره به کمک و توزیع غذا بین نیازمندان در ایام عزاداری محرم تصریح کرد: در ایام پرفضیلت اربعین حسینی بیش‌از ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به موکب شهید محمد بروجردی داده شد و همچنین اداره اصناف بروجرد مراسم‌های عزاداری هم برگزار کرد. 

مسئول بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به طرح یک کاسب، یک دانش آموز به منظور کمک به دانش آموزان کم‌ بضاعت در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: با استعلام از اداره بسیج دانش‌آموزی شهرستان بروجرد دانش آموزان نیازمند را شناسایی کردیم و با کمک اصناف، بازاریان و خیرین تعداد ۳۰۰ بسته لوازم التحریر شامل نوشت افزار بین آنها در حال توزیع است.

حیدری با اشاره به تنظیم و نظارت بر بازار اضافه کرد: هرماه با برگزاری جلسه‌های کمیسیون افراد متخصص در این زمینه از طرف اداره اصناف شهرستان بر روی قیمت، کیفیت و... بازاریان نظارت می‌کنند و از ابتدای سال بیش‌از ۵۰ پرونده مربوط به تخلفات بازاریان به تعزیرات حکومتی ارجاع شد. 

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج اصناف، ۷ نفر از فعالین این حوزه در شهرستان تجلیل شدند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار