نابودی رژیم غاصب اسرائیل، نابودی استکبار جهانی را همراه دارد

شاهرود_رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار گفت: امام راحل تأکید کرد اسرائیل باید از بین برود، چون هویت همه استکبار جهانی رژیم غاصب اسرائیل است.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۳۵
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

نابودی رژیم غاصب اسرائیل، نابودی استکبار جهانی را همراه داردبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار، ظهر امروز در سی و ششمین یادواره ۱۶ شهید روستای ابر بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این روستا، با اشاره به عمر انسان و استفاده از این سرمایه ارزشمند برای خدمت به خداوند و مردم، اظهار کرد: این سرمایه خرید ما انسان‌ها در دنیاست و مجبوریم مصرف کنیم و نمی‌توانیم صرفه‌جویی کنیم و خدا و دنیا خریدار این عمر است.
وی افزود: خدا عمر ما را در این دنیا می‌خرد و جنت را در قیامت پاداش می‌دهد و شهدا این معامله را باخدا کردند و بدن خود را آن‌گونه که خدا می‌خرید اهدا کردند.
رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار، با بیان اینکه باب شهادت بالاترین خیر و خوبی است، گفت: خداوند در قرآن تأکید دارد، «شهدا زنده‌اند و نزد خودش روزی می‌خورند» زنده آن است که ابزار اثر دادن و اثرگذاشتن در دنیا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهدا اثرگذاری‌شان بعد از مرگ تمام نمی‌شود چون نزد خدا روزی می‌خورند و در محدودیت بدن گرفتار نیستند و در همه عالم حاضرند و دشمن این را نمی‌فهمد.
طائب با تأکید بر اینکه شهدا در مجالس خود حاضرند و این مجالس اثرگذار در جامعه است و باید قدر بدانیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تحقق ظهور امام عصر (عج) برپا شده است و این انقلاب برای نیروسازی برای زمینه‌سازی ظهور است.
وی افزود: امام راحل تأکید کرد اسرائیل باید از بین برود، چون هویت همه استکبار جهانی رژیم غاصب اسرائیل است و امام راحل این را به‌خوبی درک کرد که اگر اسرائیل از بین برود شیطان بزرگ هم نابود می‌شود.
رئیس شورای راهبری قرارگاه عمار، با اشاره به جنگ غزه و فلسطین گفت: این نبرد نابرابر اسرائیل برای زمینه‌سازی ظهور است و انتظار اسرائیل برای حمله ایران خود نوعی جنگ و زجر است و اینها به برکت خون شهداست.
وی مقاومت را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: این مقاومت‌ها زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) است و باید در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم و منتظر واقعی برای تحقق این امر باشیم.
در این مراسم شهدایی که اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران، امام‌جمعه بسطام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، بخشدار بسطام و جمعی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند، مهدی نظری به مرثیه‌سرایی در رثای امام حسن عسکری (ع) و شهدا پرداخت.
روایتگری شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر بخش‌های این یادواره شهدا بود که به همت خانواده شهدا، ستاد یادواره شهدا، پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران روستا، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود،بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و دهیاری و شورای اسلامی روستای ابر به یاد ۱۳ شهید این روستا از جمله سردار علیرضا آشوری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار