خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آوج؛

اعزام ۴۵۰ نفر از زائران شهرستان به راهیان نور غرب کشور

اعزام ۴۵۰ نفر از زائران شهرستان به راهیان نور غرب کشور
بابایی گفت: ۴۵۰ نفر از مردم شهرستان آوج به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۴۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷

 

به گزارش خبرنگار بسیج استان قزوین ،سرهنگ بابایی با اشاره به اعزام ۴۵۰ نفر از مردم شهرستان آوج گفت :نکته‌ اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است و اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

 

وی خودسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور دانست و افزود: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌ سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

 

فرمانده سپاه شهرستان آوج عنوان کرد: زائران راهیان نور غرب در مدت ۳ روز از باغ موزه دفاع مقدس همدان ، یادمان گیلانغرب ، ارتفاعات بازی دراز ، یادمان عملیات تنگه مرصاد، یادمان شهدای گمنام کرمانشاه و در مسیر برگشت از شرکت های دانش بنیان در قالب راهیان پیشرفت بازدید خواهند داشت.

 

سرهنگ بابایی در پایان تصریح کرد: شهدا با بصیرت بودند و گوش به فرمان امام امت با تمام وجود به عرصه جهاد وارد شدند و جاودانه شدند، آشنایی با شهدای عزیز در این سفرهای راهیان نور اثرات بسیار والایی دارد، ان‌شاءالله عزیزانی که به این سفر معنوی راهی می‌شوند از این سفر بهره کافی را ببرند و به شهدای عزیز متوسل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار