خبرهای داغ:

کار آفرینی بانوی هفتکلی با احیای هنر فرشینه بافی

بانوی کار آفرین شهرستان هفتکل گفت: از بچگی علاقه زیادی به فرشینه بافی داشتم، با علاقه و تلاش زیاد توانستم هنر فرشینه بافی را در هفتکل رونق دهم.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کار آفرینی بانوی هفتکلی با احیای هنر فرشینه بافی

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، نرگس بهمنی بانوی ۴۵ ساله کارآفرین شهرستان هفتکل، که با علاقه زیادی که از کودکی داشت توانست با پشت کار و تلاش هنر فرشینه بافی را روز به روز در شهرستان هفتکل رونق دهد و خرج خانواده اش راه بدهد.

این بانوی کارآفرین هفتکلی گفت: از بچگی علاقه زیادی به فرشینه بافی داشتم، با علاقه و تلاش زیاد توانستم هنر فرشینه بافی را روز به روز در هفتکل رونق دهم و خرج خانواده ام را در بیاورم.

بهمنی در ادامه افزود: در انتخاب مسیر شغلی، هزاران گزینه‌ی آشکار و پنهان وجود دارد و کسی نمی‌تواند همه‌ی آنها را با معیار‌های منطقی ارزیابی کند، انتخاب‌های اولیه باید بر مبنای علایق باشند.

وی ادامه داد: اگر به کارآفرینی علاقه دارید، اما در انتخاب حوزه‌ی کارتان به نتیجه نمی‌رسید، احتمالا بیش از اندازه منطقی فکر می‌کنید، اول با علاقه هایتان شروع کنید.

بهمنی اظهار داشت: شروع کسب و کار معمولاً با چالش‌های زیادی همراه است، درآمدی وجود ندارد، از محصولات استقبال نمی‌شود، مشکلات فنی پیش می‌آید و آینده‌ی حرفه‌ای که انجام می‌دهیم معلوم نیست.

وی در پایان گفت: ترکیب این عوامل، فشار زیادی به صاحبان کسب و کار وارد می‌کند، در چنین شرایطی نه تنها آتش علاقه تند نمی‌شود بلکه شاید خاکستر شود و اگر انگیزه‌ها کافی نباشند، صاحبان کسب و کار متوقف می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار