خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس15 » در مناطق مختلف آذربایجان غربی با حضور گردان‌های کوثر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس 15» مورخ 21، 22 و 23 شهریور ماه امسال در سراسر استان با حضور گردان‌های کوثر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۸۹۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان غربی گفت: این رزمایش با نام مبارک سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی با حضور خواهران بسیجی و عضو گردان‌های کوثر اجرا خواهد شد.

وی محوری‌ترین موضوع گردان‌های کوثر در رزمایش الی بیت المقدس را امداد و نجات عنوان کرد و گفت: فردا نیز همایش باشکوه " اقتدار بسیجیان" در ارومیه برگزار می شود.

موسویان مهم ترین پیام این رزمایش برای کشورها و ملت های دوست را صلح، امیدواری، آمادگی همه جانبه بسیجیان عنوان کرد و گفت: دشمن قطعی بشریت ایادی استکبار جهانی به سرکردگی رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهان خوار است.

وی در ادامه سخنان خود، ارتقای توان و آمادگی برای اجرای عملیات امداد و نجات، تقویت روحیه سلحشوری و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، ارزیابی قدرت فراخوانی و سازماندهی و توان جابه جایی بسیجیان را مهم ترین اهداف از برگزاری این رزمایش عنوان کرد

این مسئول خاطرنشان کرد: همان‌طور که زنان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش برادران خود مقابل دشمن متجاوز ایستادند، امروز نیز حاضر هستند برای دفاع از کیان ملی فداکاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار