معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

معرفی ۶٠ هزار شهید سراسر کشور با پویش قهرمان محله در هفته دفاع مقدس

سردار معروفی گفت: این پویش در طول هفته دفاع مقدس در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۱۲۳
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار حسین معروفی قبل از ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر پویش «قهرمان محله» گفت: امسال یکی از افتخارات سازمان بسیج مستضعفین واگذاری یک مسئولیت برای سازمان فضای مجازی، برگزاری پویش «قهرمان محله» است.

سردار معروفی گفت: این پویش در طول هفته دفاع مقدس در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد :معرفی شهدای محله و تولید محتوای پایگاه مقاومت از اهداف این طرح است، که  تمام امور ما پایگاه ‌محور و محله‌ محور است.

 

وی ادامه داد: این پویش در طول هفته دفاع مقدس عملیاتی خواهد شد که در قالب‌های کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافی در ۶۰ هزار پایگاه مقاومت سراسر کشور انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: محصول این پویش، خلق هزاران اثر هنری توسط مردم است و این حرکت، اقدامی مردمی است و این حرکت امروز از کرمان، کرمان حاج‌قاسم به کل کشور سرازیر می‌شود. حاج‌قاسم بزرگ‌ترین بسیجی انقلاب است.


معروفی خاطرنشان کرد: امسال هفته دفاع مقدس را هفته تبیینی اعلام کرده‌ایم، چراکه تبیین قطره فلج اذهان است و ما اگر بتوانیم هفته دفاع مقدس را با این کار و با حوزه و مثلث مقاومت، جهاد و شهادت، اقدامات شهیدان را برجسته کنیم، خروجی آن مصونیت کشور خواهد بو

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار